Hoe zorg je dat bezoekers overgaan tot actie op jouw website?
Je hebt dagelijks bezoekers op je website, maar deze gaan niet over tot een actie? Dat heeft in vele gevallen te maken met het brein. 95% van de beslissingen worden gemaakt vanuit het onderbewuste en slechts 5% uit het bewuste deel van je brein. Je hebt vast goed nagedacht over je website.
Door goed na te denken over jouw website, gebruik je 5% van je brein. Het rationele gedeelte van je brein. Websites die zo gemaakt zijn, zijn vaak erg informatief en overtuigen de klant niet om over te gaan tot een actie. Dat is prima, als je op andere manieren klanten binnen haalt.
Wil je echter ook meer klanten via de website binnen halen, dan adviseren wij om meer gebruik te maken van het onderbewuste brein van de klant.
Hoe werkt het brein?
Het brein bestaat uit 3 delen
- Neocortex
- Limbisch brein
- Reptielenbrein
De Neocortex is het grootste gedeelte van je brein en hier neem je rationele beslissingen.
Het limbisch brein reageert op herkenning. Vaak zie je dit in verhalen terugkomen.
Het reptielenbrein reageert op alles wat afwijkt en is het onderbewuste deel van je brein.
Basis Works heeft ruime ervaring met het ontwikkelen van Joomla websites en daarmee ook ervaring in de ondersteuning van ondernemers bij het creëren van content voor de website. Hoe zorg jij dat je gaat verkopen aan het onderbewuste van jouw bezoeker?
Website nodig?
Basis Works maakt Joomla websites die verkopen aan het onderbewuste van jouw bezoeker!
We werken met verschillende pakketten.
Heb je even geen creativiteit om aantrekkelijke teksten of video's op je website of sociale media te plaatsen? Neem contact op!